3 sierpnia wystartowała „Kampania serdeczności!” zainicjowana przez Fundację Grupy PKP.

Na jedenastu dworcach kolejowych w całej Polsce, przy punktach InfoDworzec, zostały ustawione stojaki z balonami. Na balonach znajdują się napisy w języku polskim i angielskim, takie jak: „Miłego dnia!”, „Udanej podróży!”czy „Uśmiechnij się”. Zachęcamy podróżnych do wzięcia balonów i zostawienia ich sobie, bądź podarowania drugiej osobie.

 Akcja potrwa do końca sierpnia.

 - Przyszło nam żyć w niesamowicie pędzącym świecie, w którym okazywanie pozytywnych uczuć drugiemu człowiekowi, np. na ulicy nie jest powszechnym zjawiskiem. Wierzę, że drobny gest płynący prosto z serca, może wywołać uśmiech i radość na twarzy ludzi, których mijamy codzienne czy to w autobusie, czy pociągu. Mam tu na myśli chociażby takie słowo jak „serdeczność”, której bardzo brakuje w napiętej rzeczywistości. Dlatego przygotowaliśmy „Kampanię serdeczności”, by móc zmienić choćby na chwilę nasze otoczenie i podarować iskrę dobrej energii – mówi Katarzyna Kucharek, prezes Fundacji Grupy PKP.