Główne dworce kolejowe w Polsce odwiedza rocznie nawet kilkanaście milionów osób, zarówno pasażerów, jak i klientów pasaży handlowych. Doskonała lokalizacja w centrach miast, punkty przesiadkowe, niski koszt dotarcia do potencjalnego klienta – to wszystko sprawia, że dworce są idealnym miejscem na reklamę, w tym reklamę niestandardową tzw. ambient.

 

Co oferujemy?

  1. Platformy, na których można np.:
    • prezentować samochody,
    • reklamować produkty i usługi,
    • wydzielić część hali dworcowej pod różnego rodzaju akcje (np. wystawy, stoiska, standy, kioski).
  2. Akcje marketingowe z udziałem personelu promocyjnego , np.:
    • prezentacje,
    • pokazy,
    • degustacje,
    • sampling,
    • przeprowadzanie ankiet.
  3. Reklamy 3D – lekkie, estetyczne konstrukcje (dmuchane, rzeźbione lub wykonane z tworzyw).
  4. Flashmob – reżyserowane działania grupowe, angażujące przypadkowe osoby.
  5. Koncerty
    • Kameralne koncerty muzyczne,
    • Imprezy okolicznościowe.
Ile osób odwiedza dworce (rocznie, dane szacunkowe w mln):
Warszawa Centralna: 24,5 mln
Poznań Główny: 17,0 mln
Wrocław Główny: 14,2 mln
Katowice: 12,8 mln
Kraków Główny: 10,4 mln
Gdynia Główna: 9,2 mln
Gdańsk Główny: 8,9 mln

 

Kontakt:

Joanna Grabowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. kom.: (+48) 783 919 661

Agnieszka Kowalczyk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. Kom. +(48) 506 626 466

Temat Format Rozmiar pliku Plik do pobrania
Katalog form reklamy PDF 12,05 MB Pobierz plik