Jesteśmy obecni na Linkedin oraz Facebooku. Zachęcamy wszystkich pracowników i miłośników kolei do obserwowania naszych stron w mediach społecznościowych. Warto wiedzieć jakie projekty aktualnie realizujemy. Nie przegapicie wydarzeń branżowych oraz ciekawych inicjatyw, w których możecie brać udział.

Obecność firm w mediach społecznościowych to podstawa komunikacji marki z użytkownikami i dobry sposób na poznanie potrzeb grupy odbiorców. W przypadku Fundacji Grupy PKP jest to forma dotarcia z naszymi inicjatywami do zainteresowanych działalnością dobroczynną i społecznie użyteczną.

Gdzie można nas obserwować?

Pierwszy profil został założony w serwisie społecznościowym Linkedin, który zrzesza profesjonalistów z różnych branż, również kolejowej. Profil Fundacji Grupy PKP jak najbardziej wpisuje się w założenia tego medium. W nim znajdują się profile osób, dla których odpowiedzialność biznesu, projekty CSR, czy działalność dobroczynna są istotne.

Właśnie do takich użytkowników chcemy dotrzeć oraz do ludzi, którzy chcą wesprzeć działalność Fundacji Grupy PKP, np. poprzez współpracę z nami lub wolontariat, do którego zachęcamy wszystkich pracowników z Grupy PKP oraz miłośników kolei. Zgłoszenia można wysyłać również poprzez nasze kanały w mediach społecznościowych, jak i na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – zachęca Katarzyna Kucharek, Prezes Zarządu Fundacji Grupy PKP.

Jesteśmy na Facebook’u

Dotarcie z komunikacją do osób z branży i kadry kierowniczej firm, to jedna z metod podwyższania świadomości marki. Drugim miejscem, gdzie można edukować i informować o działalności Fundacji Grupy PKP jest największy i najbardziej popularny serwis społecznościowy w Polsce, czyli Facebook. W nim można dotrzeć z tzw. postami do szerokiego grona odbiorców: od pracowników, po miłośników, na stowarzyszeniach i instytucjach, które wspierane są przez Fundację kończąc. – Posiadanie strony internetowej, to obecnie nie wszystko. Bez odpowiedniej formy dotarcia do internautów nasze treści mogą zagubić się w gąszczu informacji publikowanych w sieci. Metodą dotarcia do naszych odbiorców są media społecznościowe. – przekonuje Katarzyna Kucharek. Nowością jest również tworzenie grup zainteresowań, które są integralną częścią fanpage. Grupa Fundacji to „Pamiętamy o kolei” – Fundacja Grupy PKP, która jest skierowana w dużej mierze do kolejarzy i pasjonatów branży. Ta forma komunikacji ma bardziej intymny zasięg, przypomina trochę obecność na forach internetowych, tylko tu użytkownicy nie są anonimowi. W grupie każda osoba może zamieszczać informacje związane z profilem i regulaminem.
Profile można obejrzeć i polubić pod tymi linkami: https://www.linkedin.com/company/fundacja-grupy-pkp
https://www.facebook.com/groups/2246150515463373/
https://www.facebook.com/FundacjaGrupyPKP/