Polskie Koleje Państwowe S.A.
Centrala
Al. Jerozolimskie 142A, 
02-305 Warszawa


Kontakt dla Pasażerów

Dla Państwa komfortu i sprawności obsługi prosimy o kierowanie wiadomości do spółki odpowiedzialnej za konkretny obszar działalności.


Zgłoszenia, dotyczące jakości usług świadczonych na dworcach kolejowych zarządzanych przez PKP S.A., prosimy kierować za pośrednictwem formularza lub adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


PKP S.A. nie prowadzi usług przewozowych - świadczeniem usług przewozów pasażerskich dalekobieżnych oraz zagranicznych zajmuje się spółka PKP Intercity

Infolinia PKP Intercity w sprawach związanych z przewozami pasażerskimi i zakupem biletów (w kasach, u konduktorów, przez stronę www.intercity.pl)
703 200 200
(Infolinia dla abonentów sieci stacjonarnych i komórkowych)
Opłata za minutę połączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy ”PKP Intercity” S.A. 
+48 22 391 97 57
(Infolinia dla abonentów sieci zagranicznych i dla połączeń zagranicznych)
Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora. 
Numery dostępne są całodobowo przez 7 dni w tygodniu.

Jeżeli chcą Państwo skontaktować się z innym przewoźnikiem kolejowym operującym w Polsce ich spis wraz z kontaktami znajdą Państwo tutaj


 Dla osób z ograniczoną mobilnością istnieje możliwość zgłoszenia konieczności skorzystania z pomocy tylko w poruszaniu się po terenie dworca dzwoniąc odpowiednio wcześniej pod nr tel. 22 474 13 13 lub drogą elektroniczną wysyłając maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Do PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w tematach związanych z infrastrukturą kolejową, peronami, komunikatami megafonowymi i informacją pasażerską za pośrednictwem formularza