InfoDworce to stacjonarne punkty obsługi klienta zlokalizowane na dziesięciu strategicznych dworcach kolejowych:
Bydgoszcz Główna;
Gdańsk Główny;
Gdynia Główna;
Katowice;
Kraków Główny;
Poznań Główny;
Warszawa Centralna;
Warszawa Wschodnia;
Warszawa Zachodnia;
Wrocław Główny.  

Kontakt do poszczególnych punktów InfoDworzec znajduje się tutaj

Godziny otwarcia: 7.00-21.00

Usługi realizowane w InfoDworcach:

•    Informacja o dworcu i usługach na nim dostępnych;
•    Informacja o topografii miasta, komunikacji miejskiej, atrakcjach turystycznych;
•    Pomoc w obsłudze urządzeń dostępnych na dworcu;
•    Informacja o możliwości wynajęcia powierzchni na dworcu;
•    Informacja o możliwości zorganizowania na dworcu wydarzenia, akcji marketingowej;
•    Pomoc dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej;
•    Usługa tłumacza języka migowego;
•    Pomoc w zakresie zagubionego bagażu;
•    Bookcrossing – książka w podróży;  
•    Przyjmowanie uwag, skarg i reklamacji.

Na największych dworcach w Polsce powołano również Menedżerów Dworca, których zadaniem jest kompleksowe zarządzanie danym obiektem. Menedżerowie dbają o komfort podróżnych oraz czystość i stan techniczny dworca. Należy do nich również współpraca z najemcami powierzchni komercyjnych.