INFORMACJE OGÓLNE

Ze względu na wprowadzony stan epidemii (koronawirus COVID-19) na terenie Polski oraz idącą za tym koniecznością zachowania środków szczególnej ostrożności w trosce o naszych pracowników i klientów informujemy, iż od 23 marca 2020 do odwołania nieczynny będzie punkt przyjmowania wniosków w siedzibie Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji w Sosnowcu (Archiwum).

Wnioski o wydanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzenie prosimy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacje dotyczące realizacji wniosków można uzyskać u pracowników Biura Spraw Pracowniczych PKP S.A. Zamiejscowy Wydział Dokumentacji w Sosnowcu dzwoniąc na numer 723-194-059 oraz 780-037-184 oraz pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Spółki Archiwum Zakładowe PKP S.A. działa w Biurze Spraw Pracowniczych Centrali PKP S.A. jako Zamiejscowy Wydział Dokumentacji w Sosnowcu. Spółka „Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna” jest wpisana do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych, prowadzonego przez Marszałka Województwa Śląskiego – zaświadczenie KA-PA.8260.26.2018.

Archiwum Zakładowe PKP S.A. gromadzi materiały archiwalne (kategoria A) i dokumentację niearchiwalną (kategoria B) z jednostek organizacyjnych zlikwidowanego Przedsiębiorstwa Państwowego Polskie Koleje Państwowe (z lat 1945-2000), spółki „Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna” (od 01.01.2001) oraz innych spółek Grupy PKP wymienionych w wykazie.
Wykaz do pobrania.

KONTAKT

PKP S.A. Centrala Biuro Spraw Pracowniczych
Zamiejscowy Wydział Dokumentacji w Sosnowcu
ul. Niepodległości 31 41-200 Sosnowiec
tel. +48 (32) 710 46 01 ; +48 (32) 710 46 03

Punkt obsługi interesantów otwarty jest w dni robocze w godzinach 8.00-14.00 (pokój nr 4).
Informacja na temat wystawiania zaświadczeń oraz wypożyczania i udostępniania przechowywanej dokumentacji znajduje się poniżej.

Zakres i zasady świadczenia usług w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej

WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ

W sprawach dotyczących wystawiania zaświadczeń o zatrudnieniu (w tym o pracy w szczególnym charakterze) oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (na drukach Rp-7) prosimy o kontakt: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 (32) 710 46 02 wew. 101 lub 107
kom. 723-194-059,

Do pobrania : Wniosek o wystawienie zaświadczenia

WYPOŻYCZANIE I UDOSTĘPNIANIE PRZECHOWYWANEJ DOKUMENTACJI

W sprawach dotyczących wypożyczania i udostępniania przechowywanej dokumentacji (w tym: przeprowadzania kwerend do celów służbowych dla uprawnionych organów i instytucji, celów naukowo-badawczych, poświadczania nabytych kwalifikacji zawodowych, sporządzania kserokopii z akt osobowych, prowadzenia badań genealogicznych) prosimy o kontakt:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 (32) 710 46 02 wew. 111 lub 113
kom. 780-037-184, 693 302 355

Do pobrania : Wniosek o udostępnienie dokumentacji

OGŁOSZENIE O BRAKOWANIU (ZNISZCZENIU) DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ BEZ MOŻLIWOŚCI ODTWORZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Ogłoszenie
Załącznik nr 1 - wniosek

Załączniknr 2 - upoważnienie

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Najczęstsze pytania i odpowiedzi Plik do pobrania
  2. Adresy stron pomocnych przy ustalaniu który z pracodawców dysponuje dokumentacją konkretnego zakładu pracy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych
https://www.zus.pl/swiadczenia/emerytury/baza-zlikwidowanych-lub-przeksztalconych-zakladow-pracy

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
https://www.archiwa.gov.pl/pl/dla-uzytkownikow/dokumentacja-pracownicza/2016-05-04-13-45-19

Baza Archiwum Państwowego w Warszawie
https://ewidencja.warszawa.ap.gov.pl/miejsca.php

  1. Informujemy, iż zgodnie z zapisami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych – tzw. RODO), że administratorem Państwa danych osobowych jest Spółka „Polskie Koleje Państwowe S.A.” z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 142A (02-305 Warszawa), dalej „PKP S.A.”. Podanie danych jest dobrowolne, ale bez ich podania PKP S.A. nie może zrealizować Państwa wniosku o udostępnienie dokumentacji. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dotyczącymi zasad przetwarzania danych osobowych dostępnymi pod adresem www.pkp.pl/RODO, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zasad przetwarzania danych jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wytworzył:                    PKP S.A.
Data wytworzenia:             11.06.2013
Opublikował w BIP:            Czerwiński Łukasz
Data opublikowania:           11.06.2013 14:42
Ostatnio zmodyfikował w BIP:  Grzegorz Kustosik
Data ostatniej modyfikacji:   27.10.2020 14:19